Het volgende kunt u het beste met een flinke knipoog lezen:
Ik waarschuw mijn (nieuwe) klantjes altijd dat ik een pietlut ben en dat ik voor kwaliteit ga en geen kwantiteit.
Ik kan best een nabehandeling doen in 3 kwartier, maar...
- U komt via de voordeur binnen en u wordt neergekwakt op uw stoel (jas aanhouden a.u.b.!)
- U krijgt niets te drinken (is ook niet nodig, want...zie punt 3)
- Praten is verboden (...krijgt u ook geen droge mond)
- Ik zoef over de nagels heen (ach, die nagelriemen trekken wel bij)
- Indien u gelnagels wilt: ik begeleid u niet bij het in de lamp gaan (Nee, niet wegtrekken, dat kost tijd! En even bijten, de pijn is zo weg.)
- Ik gooi de inhoud van uw tas over de tafel heen om meteen uw portemonnee te pakken.
- Ik bereken zelf mijn fooi. ( Pak gewoon het grootste briefje en geef geen wisselgeld)
- Ik gooi u via de achterdeur weer naar buiten, want aan de voordeur staat mijn volgend slachtoffer al te wachten.
U snapt het al: bij mij duren de behandelingen iets langer, omdat u als klant voor mij het belangrijkste bent. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.